God Jul & Gott Nytt År!

Det är lite mycket omkring mig och mitt liv just nu. Men jag ser fram emot 2013 med stor tillförsikt. Vi går in i en period, ett tidevarv av stor upplysning, positiva energier och många möjligheter.
Det handlar bara om vilka val Du och Jag gör. Vi har nu en mycket stor möjlighet att själva forma våra liv, våran tillvaro.
 
Tänk positiva tankar och var glad. Man vet aldrig när det tar slut - därför ska vi alla leva i Nuet.
 
Tack för detta året och stort Lycka till med 2013. Ni har alla möjligheter ! ! !
 
Kramar till Er alla därute från en positiv Rockester...
 

Nyårsdikt 2013!

En liten dikt av mig Du får
inför Ditt nya år

Några enkla små ord
som färdas runt vår jord

Bara små ord att smaka
som av livets lilla kaka

Ord som flyter stilla och lugnt
utan nåt budskap före punkt

Ord lika lätta som en vals
eller bara ... som ingenting alls

Ord som är långa - ord som är korta
Men, som nästa stund är borta

Borta ur Ditt vakna sinne
för att bli blott till ett minne

Ord som alltid skänker frid
och en stilla önskan i vår tid

Nu ska 2013 dansas in på vart golv
och vi säger farväl till 2012

Tacka för allt som varit
Välkommen allt som ska bli

Tacka för tiden som farit
  Vår framtid är nu underbar fri...

 

Rockester

(Bilden: Vår egen lilla hustomte!)