Jag älskar alla årstider!

Att leva i nuet och vara tacksam för varje dag... det är så skönt. Nu är det slaskigt ute och det blåser kallt. De varnar för blixthalka i radio och TV. Varje år likadant och ändå... ändå händer det olyckor och människor dör. Sorgligt...
 
Många klagar över snö och kyla... Men jag tycker om det väder vi har i dag. Just nu, just i dag. En del dagar har dock varit vackrare än de andra. Bilden nedan var för ett par veckor sedan - då Farbror Frost klätt alla träd och buskar... Ja allting i vår natur var vitt...
 
Ställde mig under trädet och tog en bild upp mot himlen genom trädet. Ännu en underbar dag i raden av vackra dagar jag upplevt genom åren, ännu en bild att minnas... tacksamt!
 
Nästa bild togs utanför Ahlsell i Mariestad... röken kommer från Katrinefors skorsten (tror jag)... och visst känner man hur kylig den dagen var... huuu!