Känner inte igen mig i Sverige längre...

Att folk är ledsna, uppgivna, arga och till och med rädda - borde inte komma som någon överraskning för en enda politiker. Det som händer nu i vårt land är inget annat än en stor skandal.
Jag behöver inte räkna upp allt - är ganska säker på att Ni alla förstår vad jag menar.
När jag ser nyheter, läser tidningar eller kollar annan media - så känner jag inte längre igen mig. Jag känner mig som en främling i mitt eget land. 
 
Samtidigt finns det människor som fortfarande skriker om öppna gränser, att vi måste hjälpa andra människor. Att vi inte ska ha så stränga regler vid gränsen osv. Dom är nog inte så många, dessa Bror Duktig. Men dom skrämmer mig desto mer. Hur tänker dom egentligen?
 
Självklart ska vi hjälpa dom som är i behov av hjälp, renodlade flyktingar. Men dom är i underläge, dom kan inte ta sig hit. Kvinnor och barn blir kvar i hemlandet. Många av de som kommer till Sverige i dag är ekonomiska flyktingar som söker arbete och utbildning. Det är inget skäl för asyl!
 
Hur kan man missa allt våld, alla övergrepp, bedrägerier, ökade antal åldringsbrott och annat som bevisligen kommer från utländska grupper? För att inte tala om alla vägpirater (bilden) som kommer att dyka upp nu i sommar. Har själv stött på dom på småvägar flera gånger. Första gången stannade jag. Fy vad obehandligt det blev. Men lyckats åka igen, dock med en karl skrikandes jaga efter min bil. Och nej!!! Det är inte rasism att säga detta rent ut. Det måste sägas i klartext. För så länge vi fortsätter hymla om tillståndet i landet - så fortsätter SD att öka. Dom är nu näst största partiet i Sverige. Är det så vi vill ha det?
 
Till alla Er som fortsätter hävda att det inte finns några problem i landet Sverige, att övergreppen minskat istället för ökat, att ALLA som kommer hit går att hjälpa/utveckla/forma/integrera - till och med IS-krigare...
Till Er vill jag ställa en enda fråga:
 
- När ni går hemifrån, låser ni Er ytterdörr då? Det gjorde jag aldrig förr, men efter att ha fått oanmält besök ett antal gånger, haft folk stående i hallen utan förvarning? Ja, nu låser jag även när jag är hemma...
 
Det är hög tid att börja låsa ytterdörren på landet Sverige!