DRAMA!

Ja hej å hå! Jag har fått en uppenbarelse...
 
Att ha en blogg där jag ägnar värdefull tid åt att penetrera samhällets djupaste dumheter - UTAN att egentligen kunna påverka - det är dränerande på värdefull energi.
 
Därför har jag tagit ett beslut!
 
Vill inte längre delta i detta drama. Alla pågående försök - av de som anses vara kloka bland mänskligheten - att förinta, förstöra och förgöra vår kära Moder Natur... är inte längre intressant för mig att kommentera.
 
Jag säger som jag alltid sagt...
Det kommer att falla på sin egen orimlighet. Trådlös teknik, chemtrail, arroganta politiker, oförstående läkare, profithungriga makthavare, okunniga medborgare och aningslösa föräldrar. Alla dessa människor får inte längre ta upp min tid, kräva energi.
 
Jag slutar!!!
 
Min blogg kommer att finnas kvar, med alla de hundratals inlägg jag gjort genom åren. Men, några nya kommer inte att göras. Allt jag vill ha sagt finns redan här... bara att leta bakåt. Det handlar nu bara om upprepningar... och jag har bättre saker för mig.
 
Tack för alla dessa år och Ert visade intresse.
 
Var rädda om  Er och var lyckliga. Krama den Ni älskar och tala om för Era barn att dom är det bästa som finns.
 
 
Bilden: Här bodde en gång en man som inte brydde sig om att huset rasade ihop. Han brydde sig inte om värdet i alla sina inventarier. När han slutade sitt liv fick huset falla ihop, ingen kom och plockade russinen ur kakan.
I dag finns inte ens detta kök kvar. Det är gömt under tak och rester av huset som rasat in. Hans liv är borta, huset snart likaså. Vad betyder väl tingen? Det är Du och Jag som är viktigast. Vad vi gör med våra liv och våra känslor just nu. Ta vara på Era liv...
 
Rosalie