Jag beundrar verkligen Kalles engagemang!



Fick detta mail i dag, läs och försök sen fatta vad det VERKLIGEN är han gör. Detta är mycket stort!
Vill du veta mer gå in på maxicom.se
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hej! Denna fredag skickar jag bara ut ett meddelande, i form av info nr 11-40, den 26/8:

Det var väl tusan också om även detta ska kunna döljas? 

………………………………………………………………………………………………………...

1.

Nu på måndag och tisdag kommer ett stort antal personer, myndigheter, organisationer, skolor, tidningar m fl att få ett tjockt brev, innehållande information om strålning och hälsorisker samt krav om totalt stopp för allt trådlöst, till att börja med i skolorna.

 

Jag har sammanställt och skrivit ett försättsblad med 10 bilagor. De 10 bilagorna är samma till alla brevmottagare, medan försättsbladet är olika till olika mottagargrupper.

Det totala antalet brev blev ca 2700, till en total penningkostnad av ca 150 000:- + en väldans massa arbetstid (hela firman har varit engagerad i veckor). Jag har fått en sponsor som stått för merparten av penningkostnaden, vilket jag är mycket tacksam för, annars hade detta utskick inte blivit av.

 

Följande mottagare i Sverige kommer att få detta brev:

 

  • Alla dagstidningar + ett antal tekniska- och miljötidningar

 

  • Alla lokalradiostationer och radio-tv redaktioner

 

  • Alla gymnasieskolor, kommunala och privata

 

  • Alla högskolor och universitet, skolverket och skolinspektionen

 

  • Alla studieförbund och handikappförbund

 

  • Alla kommuners utbildningsförvaltningar

 

  • Alla kommuners miljönämnder

 

  • Alla 349 i riksdagen

 

  • Alla i regeringen

 

  • Alla i utbildningsdepartementet + några i andra departement

 

  • Alla riksdagspartiers kanslier

 

  • Vissa politiska ungdomsförbund

 

  • + ett antal olika ”maktpersoner” som kan ha med detta att göra (t ex naturskyddsföreningar)

 

Jag bilägger i PDF-format det jag skickat ut, ett exempel på försättsblad och 9 bilagor. Ni får kopiera och sprida bäst ni vill, om det sker utan ändringar. Bilaga 9 är från Vågbrytarna, vilket bör vara bra reklam för denna förening (jag tror jag glömde fråga om jag fick skicka med denna utmärkta skrift i utskicket, hoppas ingen tar illa upp).

 

Den tionde bilagan är mitt häfte ”Strålande Tillvaro”, det sänder jag inte ut i elektronisk form, eftersom jag säljer det (för att få in några kronor att täcka de utgifter jag haft genom åren för denna sak, kopiatorn t ex, för att kunna trycka dessa häften som nu gått ut i ca 18000 ex, kostade 130 000:-).

Ni som vill köpa detta häfte, för att få en komplett sats av utskicket, hör av er via mail.

 

Ska bli spännande att se om även detta stora utskick ska kunna döljas…….

 

Jag besökte som ni kanske minns Europahuset i Hufvudstaden för några veckor sedan, med krav om att EU måste ta detta med strålning och hälsorisker på allvar, jag lämnade en massa information till en handläggare där. För ett par veckor sedan fick jag ett brev (7 A4-sidor) från Bryssel med begäran om komplettering och om min tillåtelse att de skulle få avslöja min identitet för nationers myndigheter, vilket de givetvis fick (undrar om de ska ha ihjäl mig….). De skriver att de ska ta upp detta till behandling i höst, men lovar inte att det innebär att det blir som jag kräver. Vi får väl se….på försättsbladet finner ni diarienumret.

 

M v h   Kalle H.